Facebook Instagram Portfolio Photoshoots Hverdag Reiser

Reiser

The Falls Festival 2013 Byron Bay

Yamba sunrise

Jeg slutter ikke å bli fasinert av naturen ! Når den viser seg fra sin beste side blir jeg målløs og prøver å fange de unike øyeblikkene som aldri kan gjenskapes . Det vakre med noe som eksisterer ...

Tasmania

Fire fantastiske dager i Tasmania på besøk hos Nick ( en som Odd Bjørn jobber sammen med), hans kone Bianca, derese sjarmerende datter Stella og hunden Hogan :) Denne hærlige familien fikk oss virk...

Miami Marketta

Perth day 2

Dag to startet med frukost på The Green house, og følgte deretter på museumet med en utrolig interresant utstilling om Egypt, deres gudetro og livet etter døden. Skulle gjerne fortalt mer, men nå m...

Perth day 1

På søndag måtte Odd Bjørn reise til Perth for å delta på ett møte med jobben i to dager, så for ikke å miste tid sammen med min kjære ektemann ( òg for å se en by eg ikke har vert i) ble eg med han...

Bangalow Markets

På lørdag kom enndelig min elskede ektemann tilbake til meg fra jobb, og eg er ikke gressenke lengre ( for denne gang). På søndags morning heiv vi oss i bilen og kjørte til Bangalow for å gå på mar...

Siste dag i Melbourne

Mandag var siste dagen min i Melbourne. Dagen ble brukt på spasering i gater, butikker og en tur innom "Australian Center for the Moving Image". Australian Centre for the Moving Image hadde en u...

Proud Mary

Mandags morgen gikk vi nedover gaten for å finne denne cafèen, Proud Mary. De er kjent for sin fantastiske kaffe, og smakfulle måltid å nyte sammen med den. Det var tydelig at dette var et populært...

Vietnamesisk aften

I bydelen Richmond i Melbourne ligger de vietnamesiske resturantene på rekke og rad, og det lukter mat i alle gatene. Meg og Marianne gikk ut for en super god mat opplevelse på lørdags kveld. Øl, m...

Market day

I dag har Marianne vert på jobb på formiddagen. Da kledde eg på meg alle klærene eg hadde med meg i kofferten, 5 lag med klær, og gikk på marked. Først bar det av sted til gjenbruksmarked i Camberw...

On friday I am going back. .

. . .to this beautiful city, Melbourne ! Full of culture, art , green parks, architectural cityscape, small cafes on the corners, and nice vegetarian / raw restaurants. Images from March 2012 :)...

I miss this girl, and I miss this place

Disse dagene går stort sett i soving, trening, spising og leiting etter jobb / lærligplass. 70 % av tiden min sitte eg fremfor Macen og leiter etter annonser, skriver søknader og emailer. En spenne...

Lille India

Første dag i Singapore var eg å spaserte i Lille India. Her var det på rad og rekke med stoff butikker, gull butikker og mat sjapper som luktet krydder og ris . Gatene var fylt med biler og scooter...

Drømmer om ny camping tur

( Laus mage? ) Bilder fra siste campingturen vår i 2012 ! Australia har så mye vakkert å by på :) Man må bare ta seg litt tid til å reise og se. Det er så stort, og det er så mye...

Gressenke IGJEN !

Nå reiser han ut igjen :( men jeg gleder meg over de fantastiske ukene vi har hatt sammen, og alt det vi har fått opplevd sammen ! Når du kommer hjem igjen er det ut på nye eventyr, det skal bli MA...

Under vann posering

Akuratt nå sitter jeg og redigerer på bachelor oppgaven min ! Jeg trengte en liten pause så jeg satt å bladde gjennom bildene fra den magiske campingturen vi nettopp har vert på. Så jeg tenkte jeg ...

Vakre skapning

Nå er vi kommet hjem igjen fra ferie og alvoret begynner. Om en måned er jeg ferdig utdannet og skal presentere bachelor oppgaven min ! Iiiik : / jeg ligger litt etter på arbeids fronten og må virk...

Ut på eventyr

Eg må beklage at det har vert så stille her inne, men det har skjedd så mye i det siste. Masse opplegg på skulen, Odd Bjørn er komt heim og me har reist masse, og masse brylups planlegging. No har ...

First open water dive as an certified diver

Siste dag på ferie i Byron Bay var dagen meg og Odd Bjørn tok vårt første dykk etter fullført sertefikat. Det var litt av en opplevelse, og vi så mye spennende under havets overflate :) Desverre s...

En fin slutt på en fin uke

I dag har vi vert på marked i Byron :) Vi ble lest av en litt skummel mann , men fikk mange fine ord ! Eg prøvde fine indianer ting , og drømte om å være Pocahontas;) Etter steikende sol...

Byron Bay

Vi koser oss på helgetur i Byron Bay ! Stikk ord for helgen :SurfingDykkingGod matGod vinSolkremLatterVennerØl God helg alle sammen !

SeaWorld

I går var vi i Sea World :) vi fikk nydelig vær, fikk sett fantastiske show som gav oss gåsehud og måpe-ansikt, fikk vondt i halsen av all skrikingen i berg og dalbanene, og som alltid, spiste god ...

Australia Zoo

I går var siste dagen vår på bilturen nordover i Australia, den ble tilbrakt på Australia Zoo ;) Steve Irwin sin dyrepark ! Albino kenguru Den største skilpadden eg noen gang har settAfrika...

Noosa

En liten oppdatering fra mobil bloggen om våres opphold i Noosa . I dag har vi opplevd Australske dyr i deres naturlige omgivelser . Villhester, delfiner, kenguruer, dingo, djevelrokker, ørn, øgler...

EUMUNDI MARKET

I dag har vi vert på marked i Eumundi ;) over 500 forskjellige boder med god mat, søtsaker, snop , grønnsaker , kunst , møbler, ting og tang , kler smykker og mye mye mer :) Fin gjeng :) ...
nataliemariell

24, Austevoll

Ei jente fra Austevoll, gått på fotolinjen på NKF i Bergen 2 år. Nå studerer eg Digital Media- ePhotojournalism på Griffith University Gold Coast ! Blogger om livet og kvardagen til meg og de beste eg deler denne opplevelsen med. Enjoy . .