Facebook Instagram Portfolio Photoshoots Hverdag Reiser

februar 2012

Mandala

Hei og hopp :) enndelig fått photoshop oppe å gå igjen slik at jeg får importert bilder fra kamera mitt. Her kommer litt bilder fra fredag, vi var rett over gaten på Mandala Organic Arts Cafè. Her ...

Grove scones

I dag startet jeg dagen med å lage nybakte scones til frokost. Jeg husker mamma laget alltid de beste sconsene til oss :) Hennes smakte da mye bedre enn mine, men en dag kansje jeg klarer å lage de...

Ny MacBook

Nei, desverre ikke helt ny MacBook til meg, men det nermeste jeg kan komme uten å bruke en krone. Etter 48 timer med reformatering føles den gamle Macen som en ny. Den ser også ny ut, ett skrivebor...

Reformatering

Jeg holder på å reformatere MacBooken min ! Det vil si slette alt som er på den , og noen gang har vert. Helt tilbake til frabrikkinstillinger. Litt skummelt !? JAh, men har tatt backup av alt ;) s...

My brother

Picture from his visit in Aussie ;) Missing him

Ice skating

I dag har vi vert å stått på skøyter ;) Fikk litt følelsen av hjemme i denne kulden :)

Poolparty

Hei kjære lesere. Har vert litt stille i det siste, etter at all besøket har reist hjemover til kalde Norge har jeg egentlig bare slappet av på stranden med en god bok. Eller. . . itillegg til å ba...

Insekter

Jeg liker ikke alle krypdyr som kommer når det er så varmt. Alt som kryper, kravler, flyr og stikker møter vi på dag og natt! Nå i kveld var jeg utenfor huset i 5 minutter for å snakke med min kjær...

I LOVE TO BE LOVED BY YOU

Disse vakre blomstene stod på rommet mitt i dag når jeg kom hjem :) Lykke i hjertet ! Jeg har den beste kjæresten i verden, du gjør meg så GLAD :)

Moder jord

Etter jeg kom tilbake til Australia fra jul og nyttårsfeiring hjemme i Norge har været vert merkelig. Første to ukene var det bare regn, det høljet ned, himmelen bare åpnet seg. Så hadde vi en-to u...

A mother is. .

A MOTHER IS SHE WHO CAN TAKE THE PLACE OF ALL OTHERS,BUT WHOSE PLACE NO ONE ELSE CAN TAKE! SAVNER DEG MAMMA <3

Stand Up Paddle

I går tidlig var vi på Stand Up Paddle kurs med Surf FX. Hver lørdag mellom 8-10 har de gratis innførings kurs, så dersom du ønsker å prøve dette er det bare å møte opp ;) Det var kjempe gøy, vi ha...

Windsurfing

I dag har meg og broder Michael vert på vindsurfing kurs :) DET VAR GØY ! Jeg hadde aldri trodd jeg skulle klare det når jeg først stod på brettet og kjente vinden ta fatt i seilet, men på slutten ...

The best things in life. . .

The best things in life are the people you love, The places you´ve seen , and the memories you make along the way ! Denne måneden har jeg vert på heldig å få være med min kjære <3 Vi har sett...

First open water dive as an certified diver

Siste dag på ferie i Byron Bay var dagen meg og Odd Bjørn tok vårt første dykk etter fullført sertefikat. Det var litt av en opplevelse, og vi så mye spennende under havets overflate :) Desverre s...

En fin slutt på en fin uke

I dag har vi vert på marked i Byron :) Vi ble lest av en litt skummel mann , men fikk mange fine ord ! Eg prøvde fine indianer ting , og drømte om å være Pocahontas;) Etter steikende sol...

Byron Bay

Vi koser oss på helgetur i Byron Bay ! Stikk ord for helgen :SurfingDykkingGod matGod vinSolkremLatterVennerØl God helg alle sammen !

There are so many beautiful reasons to be happy

En god pappa er en av de vakre grunnene ! Pappa gjør meg glad , og at han har vert på besøk her hos oss i Australia har vert helt magisk . Det har vert så godt å få dele det vi har her nede , på an...

Enzoani Dream Gown konkurranse

Jeg er med i en konkuranse om å vinne drømme kjolen fra Enzoani ! På deres facebook side kan dere stemme på meg :) setter pris på alle stemmene jeg kan få , dette er noe eg virkelig ønsker å vinne ...

Q 1 , Skypoint

I dag var pappa sin siste dag i Australia på besøk hos oss ! Vi tilbrakte den sammen, bare oss to inne i Surfers Paradise. Vi shoppet, hadde oss en øl, var på stranden og spiste lunsj i Q1 , det hø...

SeaWorld

I går var vi i Sea World :) vi fikk nydelig vær, fikk sett fantastiske show som gav oss gåsehud og måpe-ansikt, fikk vondt i halsen av all skrikingen i berg og dalbanene, og som alltid, spiste god ...